W związku z zagrożeniem COVID-19 (koronawirusem) oraz na podstawie Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2020 poz. 374) wprowadzamy zmiany w funkcjonowaniu Biura.
Przede wszystkim w pierwszej kolejności prosimy o kontaktowanie się z pracownikami telefonicznie lub e-mailowo. Wszelkie dokumenty będziemy wysyłać pocztą.
Telefon stacjonarny:
(0-59) 8 43 63 41
Telefony komórkowe:
Dyrektor Biura – 783 294 182
Główny Księgowy – 603 256 227
Ichtiolog – 665 023 530
księgowy kasjer – 603 872 800
Email: pzwslupsk@wp.pl
Wejście do biura będzie możliwe tylko i wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym i rozmowie z pracownikiem, który zweryfikuje czy spotkanie w biurze jest niezbędne.
Wstrzymana zostaje obsługa kasowa w Biurze Zarządu Okręgu PZW w Słupsku.
Pracownicy etatowi biura ZO PZW w Słupsku – jeżeli będzie taka możliwość – otrzymują możliwość pracy zdalnej (częściowo lub całkowicie).
Prosimy o wyrozumiałość i zastosowanie się do wprowadzonych zmian w trosce o bezpieczeństwo nas wszystkich.
Zmiany obowiązują od 16.03.2020 do odwołania.
Rekomendacje do stosowania przez Koła PZW podległe Zarządowi Okręgu PZW w Słupsku.
W powyższych sprawach decyzje podejmują Zarządy Kół PZW, o podjętych decyzjach należy poinformować Biuro Zarządu Okręgu PZW w Słupsku telefonicznie lub mailowo.